Hoşgeldin!

Forumumuza katılmak istermisin? senide aramızda görmek isteriz.

Kayıt Ol!

Yeni profil mesajları

Şansımı zorlamıyım mı haha senin bu günlere getiren adamlardan bu forumda en çok uğraşan admin bendim yetkimi aldın yusuf abi uğraştı yetkisi alındı yakında yalçınınde yetkisi alınır nasıl biri olduğun belli
Mithat Guner
Mithat Guner
Gerçekten çok gereksiz konuşuyorsun, ben kimsenin emeğine saygısızlık yapmam, hak edene hak ettiği gibi davranırım . Koskoca 1 yıl foruma giriş yapmamışsın bahane arıyorsun kendine şifrem yanlışmış ,steamden sildin diyorsun, neredeyse her yerde iletişim bilgilerim yazıyor işine gelmemiş senin. git etrafındaki insanlara sor " 1 yıl foruma giriş yapmadım yetkimi almış " bakalım onlar ne düşünüyor.
sercantr
sercantr
Olaya karışmak istemedim fakat dayanamadım. O kadar süre foruma girmemek ve çok saçma bahaneler bulmak gerçekten çok üzücü :/
Mithat Bey profilimizin altındaki yazıyı nasıl değiştireceğiz market ve kredi sistemi kalkmış ben profilimdeki yazıyı kaldırmak istiyorum çünkü
Mithat Guner
Mithat Guner
Ne olmasını istiyorsunuz ben değiştireyim.
NétLuis_ 力
NétLuis_ 力
Wizard JailBreak yazsın yazamazsanız yazıyı kökten kaldırın, teşekkürler
ToxR;♥
ToxR;♥
Sizin Gibi Birakaç Kişiyi Daha Gördüm Açtığım Konuya Bakarsanız Kolay Şekilde sizde yapabilirsiniz.
@Eren Çil Yetkililerin günde ortalama 2-3 saat arası aktif olmaları gerekir, siz ise 1 yıldır foruma giriş yapmamışsınız bunun bir bahanesi olamaz konuyu daha fazla uzatmayalım tekrar aktifliğinizi korursanız başvuru yapabilirsiniz, iyi forumlar.
Eren Çil
Eren Çil
foruma girişmi yapmamışım gerçekden komik foruma baktım hatta geçen hafta foruma giremiyodum şifrem yanlışmış
Eren Çil
Eren Çil
forumun kurucusu bizi steamden siliyo zaten buna hiç anlam veremiyorum soru soramıyosun
Mithat Guner
Mithat Guner
@Eren Çil 1 Yıldır neredesin peki "geçen hafta baktım" bunu cidden nasıl söyleyebiliyorsun ? ayrıca soru sormak istediğinde mail, pm, wp istediğin birinden bana ulaşabilirdin böyle saçma bahaneler kabul etmiyorum, daha fazla şansını zorlarsan forumdan uzaklaştırılacaksın!
son postumu 2017 de son aylarında atmam benim forumda sıkıntısı olan üyelerle ilgilenemdiğim özelden steam den derdini çözüp hatta plugini ben yüklediğimi hatırlıyorum