Jump to content
Pluginler.com

ByDexter

Üye
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ByDexter last won the day on June 25

ByDexter had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. !kapiac -> yazarak bütün kapıları açabilirsiniz. !kapikapat -> yazarak bütün kapıları kapatabilirsiniz. Eklentinin tagını sp/cvar/cfg yöntemiyle hızlıca değiştirebilirsiniz. sm_cvar tagayarla "ByDexter" cfg/sourcemod/KapiAcKapat.cfg'den tagını değiştirebilirsiniz. mega.nz
  2. ByDexter

    Sekmeme

    !sekmeme yazarak bütün oyunculara sekmeme açabilirsiniz mega.nz
  3. Yetkili olan kişiler grup tagı almadan oyun içi hiçbir komutu kullanamasın. Bu sayede tüm yetkililer tag almak zorunda kalsın. yapıcak kişiye şimdiden teşekkürler
  4. ByDexter

    gotv

    GOTV tv_enable 0 komutuyla kapatılıyo fakat kapatırsanız sunucunuzun kaç kişi olduğu dışa aktarılmaz
  5. ByDexter

    Bıçak sesi

    Merhaba dostum eklentiyi güncelledim ve test ettim çalışıyor tekrar denermisin 1-) eğer ff açılırsa eklenti otomatik kapanır 2-) kendi bıçak seslerini duyarsın ama başkaların bıçak seslerini duymazsın
  6. ByDexter

    Bıçak sesi

    mega.nz indirme linki #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <colors> bool g_bIsEnabled[MAXPLAYERS + 1]; ConVar g_cvarPluginEnabled; ConVar g_EklentiTagi; public Plugin myinfo = { name = "Bicak Sesi Kapama", author = "ByDexter", description = "", version = "1.0", url = "https://steamcommunity.com/id/ByDexterTR" } bool g_bPlayerHitted[MAXPLAYERS]; bool g_bPlayerDisable[MAXPLAYERS]; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_bicaksesi", bicaksesi, "Bicak seslerini kapar."); RegConsoleCmd("sm_bs", bicaksesi, "Bicak seslerini kapar."); RegConsoleCmd("sm_mk", bicaksesi, "Bicak seslerini kapar."); g_cvarPluginEnabled = CreateConVar("bs_aktif", "1", "1 - Eklentiyi açar | 0 - Eklentiyi kapar"); g_EklentiTagi = CreateConVar("tagayarla", "Pluginler.com", "Eklentinin reklamlarını buradan değiştirebilirsiniz. ([ ] gibi işaretleri koymayınız) ||ByDexter||"); AutoExecConfig(true, "BicakSesi", "sourcemod"); AddNormalSoundHook(NSound_CallBack); HookEvent("player_hurt", PlayerHurt_Event, EventHookMode_Pre); } public OnClientPostAdminCheck(Client) { g_bIsEnabled[Client] = false; } public OnClientDisconnect(Client) { g_bIsEnabled[Client] = false; } public Action bicaksesi(int client, int args) { new String:Eklenti_Tagi[32]; GetConVarString(g_EklentiTagi, Eklenti_Tagi, 64); if (!g_cvarPluginEnabled.BoolValue) { CPrintToChat(client, " \x07[%s] \x10Eklenti \x01şuan \x02kapalı."); return Plugin_Handled; } g_bPlayerDisable[client] = !g_bPlayerDisable[client]; if(!g_bIsEnabled[client]) { g_bIsEnabled[client] = true; CPrintToChat(client, " \x07[%s] \x10Bıçak Seslerini \x01Artık \x02Duymuyorsun", Eklenti_Tagi); PrintCenterText(client, "<font size='20' color='#FF0000'>Bıçak Seslerini Artık Duymuyorsun"); return Plugin_Changed; } else { g_bIsEnabled[client] = false; CPrintToChat(client, " \x07[%s] \x10Bıçak Seslerini \x01 \x04Duyuyorsun", Eklenti_Tagi); PrintCenterText(client, "<font size='20' color='#00FF00'>Bıçak Seslerini Artık Duyuyorsun"); return Plugin_Changed; } } public void OnClientPutInServer(int client) { g_bPlayerHitted[client] = false; g_bPlayerDisable[client] = false; } public Action PlayerHurt_Event(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); g_bPlayerHitted[attacker] = true; } public Action NSound_CallBack(int clients[MAXPLAYERS], int &numClients, char sample[PLATFORM_MAX_PATH], int &entity, int &channel, float &volume, int &level, int &pitch, int &flags, char soundEntry[PLATFORM_MAX_PATH], int &seed) { char classname[32]; GetEdictClassname(entity, classname, sizeof(classname)); if(StrContains(sample, "flesh") != -1 || StrContains(sample, "kevlar") != -1) { CheckClients(clients, numClients); return Plugin_Changed; } if(StrContains(classname, "knife") != -1) { int client = GetEntPropEnt(entity, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if(!IsValidClient(client, false)) return Plugin_Continue; if(g_bPlayerHitted[client]) { g_bPlayerHitted[client] = false; return Plugin_Continue; } CheckClients(clients, numClients); g_bPlayerHitted[client] = false; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock void CheckClients(int[] clients, int &numClients) { for(int i = 0; i < numClients; i++) if(g_bPlayerDisable[clients[i]]) { for (int j = i; j < numClients-1; j++) clients[j] = clients[j+1]; numClients--; i--; } } stock bool IsValidClient(int client, bool botcheck = true) { return (1 <= client && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && (botcheck ? !IsFakeClient(client) : true)); }
  7. her elde yok abi normal kom marker
  8. istediğim plugin kolay yapıcak arkadaşa şimdiden teşekkürler fazla uğraşılmasın diye en altta bütün silahları yazdım !silahver - !weapon @all - @me - @ct - @t - userid silahadı yazılınca adı yazılan silah verilicek weapon_ olmadan ve chatte duyurusu geçicek tekrardan yapıcak arkadaşlara teşekkürler "weapon_mp5sd", "weapon_decoy", "weapon_m249", "weapon_hkp2000", "weapon_mp7", "weapon_deagle", "weapon_galilar", "weapon_scar20", "weapon_c4", "weapon_glock", "weapon_g3sg1", "weapon_p250", "weapon_cz75a", "weapon_hammer", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_sg556", "weapon_negev", "weapon_aug", "weapon_taser", "weapon_smokegrenade", "weapon_revolver", "weapon_sawedoff", "weapon_incgrenade", "weapon_snowball", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_awp", "weapon_xm1014", "weapon_tagrenade", "weapon_healthshot", "weapon_axe", "weapon_nova", "weapon_bizon", "weapon_famas", "weapon_tec9", "weapon_spanner", "weapon_m4a1_silencer", "weapon_m4a1", "weapon_ssg08", "weapon_mag7", "weapon_elite", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_mac10", "weapon_fiveseven", "weapon_usp_silencer", "weapon_mp9", "weapon_molotov"
  9. ByDexter

    a

    • !w - !c - !warden - !commander // Komutlarıyla komutçu oluyonuz • !uw - !uc - !unwarden - !uncommander // Komutları komutçulukdan çıkılıyo • !rw - !rc // Komutlarıya komutçuyu kovabilirsiniz. ( ADMFLAG_GENERIC ) - ( b ) Warden.rar // sm_chatprefix "N2E" Eklentinin reklam taglarını burdan değiştirebilirsiniz. // sm_warden_better_notifications "1" Hint vererek komutçu mesajları. // %99 Türkçedir ! Plugin bana ait değildir sade pluginin üzerinde oynamalar yaptım. ( Orjinalde her el !w yazmak gerekir bu sorunu çözdüm - chat taglarına cvar ekledim ) /cfg/sourcemod/Komutcu.cfg/ dizesinden bu cvarları değiştirebilirsiniz.
  10. Marker -> !boyut yazılınca küçük orta büyük şekilinde seçilebilirse güzel olur 1 tane daire olsun ve rengarenk olsun Respawn -> komutçu öldüğünde <saniye> sonra revlesin - <sayı> rev hakkı olsun boş bıraktıklarımı editlenbilir olursa iyi olur editlenemezse 10sn - 3 hak olur Jb_ - Jail_ - Ba_jail_ | modları için istiyom
  11. Ellerinize sağlık olmuş uğraşlarınız için teşekkür ederim konu kilit.
  12. Hak gg yazıldığında 60 saniyelik bir gag ( eğer olmazsa 3 raundlık bir gag atılsın ) atılıcak ve bi tane istediğim şarkıyı çalmasını istiyorum yapıcak veya yapmaya çalışıcak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim Ses dosyası Jail - Jb - Ba Jail modları için
  13. Model Yapımcısı : Kaesar Model indirme linki : indirme linki Modelin oyun içi görünümü :
  14. Model Yapımcısı : Voikanaa Model indirme linki : indirme linki Modelin oyun içi görünümü :
  15. ByDexter

    Bugs Bunny

    Model Yapımcısı : Legacy Model indirme linki : indirme linki Modelin oyun içi görünümü :
×